دانلود بازی کامیون سواری Euro Truck 2 – 2012 برای PC
تبلیغات
<-btitle->
آمار سایت
آمار بازدید بازدیدهای امروز : 1
بازدیدهای دیروز : 0
بازدیدهای هفته : 35
بازدیدهای ماه : 463
بازدیدهای سال : 4837
بازدیدهای کلی : 86748
آمار مطالب کل مطالب : 454 عدد
کل نظرات : 0
آمار کاربران میهمان های آنلاین : 1 نفر
کل اعضا : 3 عدد
درباره سایت
دراین وبلاگ شما میتوانیدمطالب ازخواندنی های جالب ودانلودبازی ودانلودنرم افزارو...یافت نمایید.
تبادل لینک هوشمند





کدهای اختصاصی

Alternative content


آرشیو
خبر نامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود.



دانلود بازی کامیون سواری Euro Truck 2 – 2012 برای PC
تاریخ : دو شنبه 25 شهريور 1392 زمان : 9:50 PM | نویسنده : masoud |

Euro Truck Simulator 2 PC game 2012 دانلود بازی کامیون سواری Euro Truck 2   2012 برای PC

Euro Truck 2 – 2012 پس از دو سال انتظار نسخه جدید و دوم از بازی بسیار زیبا  و محبوب پرطرفدار شبیه ساز کامیون Euro Truck 2 – ! عرضه شد. شما در نقش یک راننده تریلر هستید که باید بار بزنید و دور اروپا رو بگردید و بارها را تحویل دهید.از بندرگاه تا ایستگاه قطار… از انگلیس تا آلمان و فرانسه شمایید و تریلر خودتان.شما باید با باربری پیشرفت کنید و کامیون های جدیدتری خریداری کنید.در این بازی سعی شده که هم چیز ریل باشه یا به عبارتی تا حد امکان بازی به سمت realistic بودن میل کنه تا کاربر خودش رو در فضای واقعی حس کنه ؛ مثلا در حین بازی گازوییل تمام میکنید و باید همیشه مطمن باشید که تا پمپ بنزین بعدی که از روی نقشه میتونید پیداش کنید باکتون پر هست ! یا اینکه راننده پس از مدتی احساس خستگی خواهد کرد که حتما باید پارک کنید و استراحت کنید وگرنه پلیس شما را جریمه خواهد کرد , ضمن اینکه از تمام قوانین راهنمایی و رانندگی مثل سرعت مجاز , راهنما زدن در مواقع لازم , سبقت غیر مجاز و … باید تبعیت کنید وگرنه در حین انتقال یک محموله ممکن است چندین بار جریمه شوید !!!
از امکانات جالب و مهم دیگر بازی میتوان به قابلیت خرید ماشین جدید , تریلر و حتی خرید قطعات برای ماشینتان اشاره نمود . بعد از کمی پیشرفت در بازی شما میتوانید تعداد بیشتری ماشین خریده و حتی برای خودتون راننده استخدام کنید تا همزمان با چند ماشین به بازی ادامه دهید .. گرافیک اینبار بسیار بالا رفته و شما با شبیه سازی بسیار واقعی روبرو هستید!

 



درباره : کامپیوتر , بازی شبیه سازی , بازی سرگرم کننده , ,
امتیاز : نتیجه : 5 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 1


بازدید : 671

دانلود بازی مزرعه داری FARMING GIANT 2012 برای PC
تاریخ : دو شنبه 25 شهريور 1392 زمان : 9:35 PM | نویسنده : masoud |

article post width open uri20120728 14518 1wou3ij دانلود بازی مزرعه داری FARMING GIANT 2012 برای PC

FARMING GIANT 2012 بار دیگری یک بازی کشاورزی زیبا برای کسانی که میخواهند مهارت خود را در کشاورزی به نمایش بگذارند و  محبوب شوند. بله در این بازی شما نقش یک کشاورزی را ایفا میکنید که برروزی زمین خودش کار میکند و  برای پیشرفت کار خود زحمت میکشد ناقافل از اینکه پا را فراتر از یک کشاورز ساده گذاشته و تا حدی پیشرفت خواهد کرد که محصولاتش را به سرتاسر جهان بفروشد! شما در قالب این کشاورز زمین خود را آماده کاشت و برداشت میکنید و با اندیشه خود بهترین کاشت و برداشت را خواهید داشت.به دامپروری میپردازید و در حین بازی پیشرفت حاصل میکنید و به پرورش و کشت انواع محصولات دیگر میپردازید  و محبوب میشوید و تا این که  ثروتمند و مالک زمین های اطراف شوید و محصولاتتان را به سرتاسر جهان صادر کنید..



درباره : کامپیوتر , بازی سرگرم کننده , بازی استراتژیک , ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازدید : 716

دانلود بازی پرطرفدار Cut the Rope: Experiments برای PC
تاریخ : دو شنبه 25 شهريور 1392 زمان : 9:27 PM | نویسنده : masoud |

Cut the Rope Experiments دانلود بازی پرطرفدار Cut the Rope: Experiments برای PC

بازی زیبای طناب را ببر جز یکی از پرطرفدارترین بازیهای دنیا به شما می رود که تاکنون در پلتفروم های مختلف انتشار و در دسترس عموم قرار گرفته است. Cut the Rope: Experiments بازی زیبا و پرطرفدار که میلیون ها نفر را در سرتاسر دنیا به سمت خود جذب نموده است.در این نسخه از این بازی همچون گذشته شما باید هیولای کوچیک بازی را در مسیر رسیدن به خوراکی ها خوشمزه یاری و راهنمائی نمائید. شما باید سریع باشید و از تله های موجود در بازی گذشته و سریع مرحله را به پایان رسانید تا امتیاز بالاتری دریافت کنید. علاوه بر غذا های خوشمزه در این مسیر شما با بدست اوردن ستاره های طلا ، و هدیه های مخفی موجود در مراحم ، کلید راه یابی به مرحله های بالاتر را بدست می اورید. گیم پلی عالی ف گرافیک خیره کننده ، 275 مرحله زیبا و جذاب ، بروزسانی رایگان و آسان از دیگر ویژگی های این بازی جذاب می باشد.

 



درباره : کامپیوتر , بازی سرگرم کننده , بازی فکری , ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازدید : 676

دانلود بازی طناب را ببر Cut The Rope برای PC
تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1392 زمان : 8:50 PM | نویسنده : masoud |

Cut the Rope PC دانلود بازی طناب را ببر Cut The Rope برای PC

طناب را ببر یا همان Cut The Rope عنوان بازی فوق العاده محبوب و جذاب بوده که نسخه های اولیه ی آن ابتدا برای سیستم عامل اندروید و سپس i-OS اتوسط شرکت ZeptoLab انتشار یافت. این بازی دارای سبکی خاص و دو بعدی بوده که گیمر را در خود غرق می کند به طوری که گذر زمان را احساس نکند. زیرا هر یک از مراحلی که این بازی دارد , دارای شیوه های تامل برانگیز خاصی برای پیروزی بوده که آن را از بازی های هم سبک متمایز می کند. پس از ساخت بازی طنا را ببر برای سیستم عامل های موبال , حال نوبت به کامپیوتر رسیده تا کاربران کامپیوتری را نیز خوشحال کند. همان طور که می دانید داستان اصلی بازی از این قرار است که موجودی سبز رنگ از طریق پست در خانه ی شما ارسال می شود.

پس از آزاد سازی این موجود دیگر نمی توانید جلوی پر خوری های وی را در زمینه ی آب نبات ها بگیرید ! برای همین ده ها مرحله ی سرگرم کننده را پشت سر می گذارید تا در پایان هر مرحله یک آبنبات خوشمزه به این موجود برسانید. در نسخه ی PC آن کیفیت و گرافیک بازی بسیار بهبود یافته و تصویر تمام صفحه ( Full Screen ) شده است. محیط و رنگبندی بازی هر چند مرحله یکبار تغییر می کند و در اصل بسته های جدید از آبنبات برای وجود بامزه گشوده می شوند. چند بسته ی اولیه را شاید همه بتوانند باز کنند ولی پس از اینکه به مراحل میانی بازی رسیدید , به پایان رساندن تک تک مرحله ها کاری بسیار سختی خواهد بود. هم چنین باید توجه داشته باشید که در پایان هر سطح امتیاز بنده بر اساس ستاره به کاربر داده می شود که جمع کل آن ها باعث باز شدن بسته ی بعدی می شود.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.



درباره : کامپیوتر , بازی سرگرم کننده , بازی فکری , ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازدید : 482

نسخه جدید بازی فارم فرنزی Farm Frenzy 4برایpc
تاریخ : سه شنبه 15 مرداد 1392 زمان : 2:35 PM | نویسنده : masoud |

 farm frenzy 4 نسخه جدید بازی فارم فرنزی Farm Frenzy 4

زمانی که اولین نسخه از بازی معروف Farm Frenzy عرضه شد حتی سازندگان آن هم فکر نمی کردند که روزی بتوانند نسخه چهارم این بازی را ساخته و حتی یک تریلر مخصوص نمایشگاه بازی E3 آماده کنند ! نسخه ی چهارم فارم فرنزی یکی از بازی های مهیج و اعتیاد آور بوده که پس از سر و صدای زیاد تبلیغاتی منتشر شد. تمامی گیمر ها انتظار یک بازی جذاب و متنوع با ویژگی های عالی داشتند که بعد از انتشار , تمام انتظارات برآورده شد و این بازی امتیازات بالایی در سایت های مختلف کسب کرد. علاوه بر این توانست نظر بازی خور های متعددی را از سرتاسر جهان به خود جلب کند. هم اکنون وقت آن رسیده تا با انجام کار های جالب مزرعه داری از جمله جمع آوری تخم مرغ ها , پرورش حیوانات و دوشیدن شیر گاو ها به مدیریت مزرعه ی سرسبزتان بپردازید. در این نسخه وظایف با یکدیگر ادغام شده و کاربر با یک بازی مزرعه داری مدرن روبرو می شود و میبایست برای پیشرفت مزرعه خود بکوشد و استعداد خود را در زمینه مزرعه داری محک بزند.

گرافیک بازی نسبت به قبل پیشرفت قابل توجهی داشته و طراحی  لوازم و دستگاه ها بسیار بهتر و زیباتر انجام شده است و به صورت کاملا سه بعدی شده تا بتواند بیشتر از توجه کاربران را جلب کند. طبق نسخه های قبلی باز هم خرس هایی در روند بازی وجود داشته که باید مانع برخورد آنان با دیگر حیوانات شوید. البته با برخورد خوک ها با مرغ ها نیز یک اتفاق بسیار جالب رخ می دهد که در طی مراحل با آن آشنا خواهید شد. در بازی Farm Frenzy 4 به ازای پایان هر قسمت به کاربر امتیاز داده می شود .حتی می توانید با کمی دقت آیتم ها و منوهای پنهان را کشف کرده و مراحل را با سرعت بیشتری به پایان برسانید. با اتمام هر مرحله , ستاره هایی داده می شود که با استفاده از آن ها می توان وسایل ارتباطی نظیر ماشین , هواپیما و هم چنین انبار خود را بهبود بخشید و در آمدی بیشتری از مزرعه به دست آورید.



درباره : کامپیوتر , بازی سرگرم کننده , بازی استراتژیک , ,
امتیاز : نتیجه : 4 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 1


بازدید : 613

دانلود بازی Fruit Ninja برای کامپیوتر-PC
تاریخ : پنج شنبه 2 خرداد 1392 زمان : 9:3 PM | نویسنده : masoud |

 دانلود بازی Fruit Ninja برای کامپیوتر-PC

 

 

حتما تا به حال بازی Fruit Ninja را تجربه کرده اید. این بازی برای گوشی های هوشمند و لمسی طراحی و ارائه شد و طی مدتی کوتاه توانست طرفداران بسیاری در سراسر دنیا کسب نماید. شما در این بازی باید یک نینجا باشید و مثل یک نینجای واقعی به جنگ بروید و با شمشیر خود میوه ها را قطعه قطعه کنید اما در این راه مواظب بمب ها باشید. این بازی فوق العاده جذاب و تماشایی با کیفیت HD برای ویندوز منتشر شده است.



درباره : کامپیوتر , بازی سرگرم کننده , ,
امتیاز : نتیجه : 2 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 1


بازدید : 578

بازی فوق العاده محبوب و سرگرم کننده برای کامپیوتر Harvest Moon
تاریخ : پنج شنبه 2 خرداد 1392 زمان : 9:0 PM | نویسنده : masoud |

HarvestMoon بازی فوق العاده محبوب و سرگرم کننده Harvest Moon

 

بدون شک بسیاری از افراد بازی فوق العاده جذاب و سرگرم کننده Harvest Moon را در کنسول پلی استیشن (1) به خاطر می آورند. یک بازی مدیریتی و ماجرایی بسیار سرگرم کننده برای تمام سنین که می تواند شما را ساعت ها و حتی روز ها پای سیستم کامپیوتر خود میخکوب کند. هر چه از این بازی تعریف کنم هیچ وقت نمی توان جذابیت بیش از حدش را توصیف کرد. موضوع بازی Harvest Moon از این قرار است که پسر بچه ای کوچک به علت فوت پدربزرگش به روستا می آید تا در مراسم او شرکت کند. بعد از مراسم , اوضای به هم ریخته و در هم و برهم مزرعه را می بیند و تصمیم می گیرد به وضع آن سروسامانی بدهد و از این راه کسب درآمدی نیز داشته باشد. شما باید به او کمک کنید تا در مزرعه کار هایی از قبیل نگه داری دام و پرورش انواع گیاهان و… را به خوبی انجام دهد. بدون شک این بازی یکی از دل چسب ترین بازی هایی خواهد بود که تا بحال در طول عمر خود تجربه کرده اید. هم اکنون می توانید این بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده را به صورت رایگان از سایت ” بازی های رایگان ” دریافت کرده و لذت مزرعه داری را حس کنید.

برخی از ویژگی های اساسی بازی Harvest Moon :

- حفظ شدن تمام ویژگی های چشم گیر بازی نسبت به نسخه PS1
- سرعت بارگذاری بالا نسبت به PS1
- حجم بسیار کم بازی نسبت به جذابیت بیش از حد آن
- توانایی تشکیل خانواده و بچه دار شدن
- افکت های صوتی بسیار زیبا و گرافیک عالی
- و… .

 



درباره : , کامپیوتر , بازی سرگرم کننده , ,
امتیاز : نتیجه : 5 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 1


بازدید : 608

دانلود بازی مزرعه دار Harvest Moon
تاریخ : پنج شنبه 2 خرداد 1392 زمان : 8:49 PM | نویسنده : masoud |

 امروز یک بازی خاطره انگیز و کمیاب رو میتونید از سایت فقط دانلود دریافت کنید ، اگر بگم که سورپرایزی بزرگ براتون در نظر گرفیتم اغراق نکردم ، مطمئنم خیلی ها از دیدن این بازی خوشحال میشند .بله ! این بازی HarvestMoon نام داره ! چون این بازیه به شدت نوستالژیک و دوست داشتنی قبلا مخصوص PS1 بوده و به نظر خیلی ها جزو محبوب ترین بازی های ps1 بوده و هست ! ضمن عرض این نکته که نسخه ی کامپیوتری این بازی هیچ فرقی با نسخه ی محبوب اون (ps1) نداره ! حفظ شدن برخی قابلیت های خوب بازی مثله دخیره کردن ، محوریت داستانی بازی و … از دیگر ویژگی های این بازی هستش !

 
  دانلود بازی مزرعه دار Harvest Moon
موضوع بازی :
اگرچه همه این بازی رو از بر هستن اما برای کسایی که نمیدونن اصلا HarvestMoon چی هست(!) یه توضیح کلی میدم : شما در نقش یک پسر جوون هستید که به دلیل فوت پدر بزرگش به روستای پدریش برمیگرده تا در مراسم فوت شرکت کنه ، وقتی به روستا میاد با مزرعه ی پدربزرگش رو به رو میشه که در نبود پدربزرگ حسابی به هم ریخته ! و اون تصمیم میگیره که در روستا بمونه و به کارهای مزرعه رسیدگی کنه !!

 



درباره : کامپیوتر , بازی سرگرم کننده , ,
امتیاز : نتیجه : 2 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 1


بازدید : 1661

بهترین و کاملترین مجموعه بازی های رومیزی World’s Best Board Games
تاریخ : پنج شنبه 2 خرداد 1392 زمان : 8:40 PM | نویسنده : masoud |

  بهترین و کاملترین مجموعه بازی های رومیزی World's Best Board Games

 

 

 

 

World's Best Board Games بهترین و کاملترین مجموعه بازی های رومیزی مثل تخته نرد و شطرنج می باشد.این مجموعه کامل و بی نظیر شامل ۱۷ بازی بسیار زیبای رومیزی با کیفیت بسیار عالی و ۳ بعدی است که بخشهای مختلف هر بازی در کنار موسیقی زیبای متن بازی ها , بر جذابیت آن افزوده است . شما می توانید این بازی ها را به تنهایی , با دوستان و یا خانواده خود انجام دهید . همینطور و در قسمت تنظیمات می توانید نوع موسیقی پخش شده را تغییر داده و حتی از آهنگ های موجود بر روی هارد خود استفاده نمایید.



درباره : , کامپیوتر , بازی ورزشی , بازی سرگرم کننده , ,
امتیاز : نتیجه : 2 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 1


بازدید : 589

بازی مدیریت باشگاه بدنسازی Fitness Dash
تاریخ : یک شنبه 29 ارديبهشت 1392 زمان : 11:46 AM | نویسنده : masoud |

big-logo1

screenshot-11



درباره : کامپیوتر , بازی شبیه سازی , بازی سرگرم کننده , ,
امتیاز : نتیجه : 4 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 1


بازدید : 7145

سیمز ۲ | The Sims 2
تاریخ : یک شنبه 29 ارديبهشت 1392 زمان : 10:34 AM | نویسنده : masoud |

 

سیمز 2 | The Sims 2

 

توضیحات بازی: به جرات میتوان گفت سری بازی های سیمز ،یکی از بهترین بازی های موجود به سبک شبیه ساز زندگی مجازی میباشد .دومین نسخه از سری بازی های سیمز را برای دانلود آماده کرده ایم.این بازی در سال ۲۰۰۵ توسط کمپانی نام آشنای الکترونیک آرتز منتشر شد.در ادامه نقدی کوتاه بر این بازی داریم.

بازی بسیار زیبا و محبوب استراتژیک که تدایی گر زندگی روز مره افراد است و شخص کاملا خود را در میط این بازی جذاب در میابد . این بازی زندگی روزمره را به طور کامل شبیه سازی کرده و تایید شده برای تمامی گروههای سنیست . دارنده ی رتبه ی فوق عالی از بسیاری از وب سایتهای نقد بازی برتر جهان .



درباره : کامپیوتر , بازی شبیه سازی , بازی سرگرم کننده , ,
امتیاز : نتیجه : 1 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 1


بازدید : 520

دانلود بازی فکری پل سازی Bridge the Construction Game برای pc
تاریخ : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392 زمان : 10:56 AM | نویسنده : masoud |

 

719881 دانلود بازی فکری پل سازی Bridge the Construction Game برای pc

 

در میان بازی های فکری همیشه آن هایی موفق هستند که با ارائع ایده ای جدید نظر مخاطب را به خود جلب کنند. Bridge the Construction Game از این دسته از بازی ها بوده که در آن به ساخت و ساز پل های حرفه ای و محکم می پردازید. در این بازی باید با استفاده از مصالحی که در اختیارتان قرار میگیرد یک پل محکم و بدون مشکل بنا کنید. در این میان یکی از مهم ترین نکاتی که میبایست رعایت شود , استفاده از کم ترین مصالح و بازده کار بالا می باشد. بازی Bridge the Construction Game دارای ۳۰ مرحله مختلف و ۵ نوع مکان متفاوت برای ساخت پل بوده و گرافیک و موسیقی متن بسیار مناسب است.



درباره : کامپیوتر , بازی شبیه سازی , بازی سرگرم کننده , ,
امتیاز : نتیجه : 5 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 1


بازدید : 2996